روزبهان



به وبلاگ من خوش آمدید


تفاوت رله و پی ال سی


هر دو رله و PLC دستگاه هایی هستند که در سیستم های کنترل الکتریکی و الکترونیکی برای اتوماسیون فرآیند استفاده می شوند.

      سیستم کنترلی که با استفاده از رله طراحی شده است به عنوان کنترل منطقی رله (RLC) شناخته می شود.

      به طور مشابه، یک سیستم کنترل طراحی شده با استفاده از یک میکروکنترلر و سایر دستگاه های سوئیچینگ حالت جامد به عنوان یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) شناخته می شود.

در این مقاله، با بررسی پارامترهای مختلف مانند تعریف اولیه، اجزا، عملکرد، حافظه، I/O، برنامه‌ها و غیره، تمام تفاوت‌های عمده بین صفحه‌بندی و PLC را مورد بحث قرار می‌دهیم. اما قبل از بحث در مورد تفاوت ها، اجازه دهید با برخی از اصول Relay و PLC شروع کنیم تا درک تفاوت بین آنها آسان تر باشد.
رله چیست؟

کلیدی که با برق کار می کند و برای سوئیچ کردن مدار با توان بالا با کمک مدار کم توان استفاده می شود به عنوان رله شناخته می شود. از این رو، به عبارت ساده، یک رله چیزی نیست جز یک کلید الکتریکی.

یک رله معمولی شامل مجموعه ای از پایانه های ورودی و مجموعه ای از پایانه های تماس کار می شود. جایی که پایانه های ورودی برای ورودی یک یا چند سیگنال کنترلی در نظر گرفته شده است.

بر اساس ساخت و طراحی، دو نوع رله وجود دارد که عبارتند از رله الکترومغناطیسی و رله حالت جامد. رله الکترومغناطیسی شامل یک سیم پیچ است که دور یک هسته آهنی نرم پیچیده شده است، هسته آهنی مسیر فرکانس پایینی را برای جریان شار مغناطیسی فراهم می کند. همچنین از یک عضو تولید متحرک و مجموعه ای از مخاطبین تشکیل شده است. از طرفی رله های حالت جامد از هیچ قسمت متحرکی تشکیل نمی شوند، آنها به جای آهنربای الکتریکی از وسایل نیمه هادی استفاده می کنند.

لینک سایت

رله ها در چنین کاربردهایی مورد استفاده قرار می گیرند که در آن لازم است عملکرد یک مدار الکتریکی یا الکترونیکی توسط یک سیگنال الکتریکی کم توان کنترل شود یا جایی که تعدادی از مدارها باید توسط یک سیگنال الکتریکی واحد کنترل شوند. برخی از کاربردهای عملی رله ها در مدارهای الکترونیکی، لوازم خانگی، سیگنالینگ و کنترل راه آهن، مدارهای کنترل موتور، سیستم های تولید و انتقال نیرو و غیره یافت می شود.
PLC چیست؟

PLC مخفف Programmable Logic Controller است. PLC اساساً یک دستگاه کنترل شده است که برای خودکارسازی فرآیندها در صنایع استفاده می شود.

یک PLC معمولی شامل یک واحد ورودی، یک عنصر پردازش، یک برنامه (برنامه PLC)، یک منبع تغذیه و یک واحد خروجی است. یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یک سیگنال ورودی را از دستگاه های ورودی مانند سنسورها دریافت می کند و این سیگنال های ورودی را بر اساس دستورالعمل ها پردازش می کند تا خروجی مورد نظر را تولید کند.

مکانیزمی به نام HMI (Human Machine Interface) برای تعامل با PLC در زمان واقعی استفاده می شود. HMI یک رابط بر روی یک صفحه دیجیتال فراهم می کند که از طریق آن کاربر می تواند دستورالعمل ها را در PLC وارد کند و می تواند تنظیمات سیستم را تغییر دهد.

PLC با استفاده از انواع مختلف زبان های برنامه نویسی مانند نمودار بلوکی، منطق نردبانی، برنامه نویسی ساخت یافته و غیره برای انجام یک کار خاص برنامه ریزی می شود. در عمل، PLC ها در دو نسخه به نام های Compact PLC و Modular PLC عرضه می شوند. کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی، کنترل‌کننده‌هایی هستند که انعطاف‌پذیری و استحکام بیشتری را در سیستم‌های کنترل فراهم می‌کنند. PLC ها در صنایع مختلفی مانند گاز و نفت، تولید برق، پتروشیمی، زیست پزشکی، سیمان سازی و غیره کاربرد دارند.



نوشته شده توسط روزبهان در دو شنبه 29 خرداد 1402

روش تهیه کیک یخچالی خانگی

کیک درست کردن یکی از تفریح های خانم ها و حتی بیشتر آقایانی است که عاشق آشپزی هستند و هر از چندگاهی برای محک زدن خودشان باید کیک درست کنند.

کیک ها تنوع خیلی زیادی دارند و اگر بخواهید حتی اسم آن ها را هم ذکر کنید باید یک کتاب قطور بنویسید. یکی از کیک هایی که در این مطلب از مجله آشپزی شادیما تصمیم گرفته ایم آن را برای شما آموزش دهیم، کیک یخچالی است که به راحتی و در کمترین زمان می توانید آن را درست کنید.

مواد لازم تهیه کیک یخچالی فوری

آرد سفید 2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
شکر ½ لیوان
شیر 3 لیوان
شکلات خورد شده 2 قاشق غذاخوری
وانیل ¼ قاشق چای خوری
کره 10 گرم
بسکوییت پتی بور به مقدار نیاز

طرز تهیه کیک یخچالی فوری مرحله به مرحله

طرز تهیه این کیک بسیار ساده است و اصلا نیازی نیست که فوت و فن خاصی را رعایت کنید. سعی کنید طبق مراحل پیش بروید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.





.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط روزبهان در چهار شنبه 19 بهمن 1401

رنگ جدول خیابانی، رنگ مخصوص جدول بتنی

رنگ مخصوص جدول بتنی و سیمانی، خرید رنگ جدول خیابانی با امکان تنفس پذیری برای بتن.

از هر رنگی برای بتن و سیمان نمی توان استفاده کرد زیرا بتن از خود گاز دی اکسید اکربن و co2 خارج می کند و به مرور زمان رنگ را کنار می زند برای همین رنگ مخصوص جدول بتنی حتما باید تنفس پذیر باشد.

رنگ جدولی

این رنگ در مقابل سرما، گرما، نور فرابنش و آفتاب، گرد و غبار و کثیفی مقاوم است و براق می ماند.

از دیگر مزیت های این رنگ پایه آب بودن آن است یعنی بدون نیاز به تینر و سایر مواد افزودنی حل می شود و آماده استفاده است.



نوشته شده توسط روزبهان در پنج شنبه 5 اسفند 1400

راهنمای خرید بذر

راهنمای خرید بذر

بذر به زبان انگلیسی از نظر بیولوژیکی، تخمک رسیده و بارور است که قابلیت رشد و تبدیل به یک گیاه کامل را دارد.
راهنمای خرید بذر و مشخصات آن

 

امروزه روند رو به افزون  جمعیت دنیا این ضرورت را ایجاب نموده که بهره وری سیستم های زراعی به حداکثر و تلفات ناشی از عوامل مختلف کاهنده و محدود کننده عملکرد، به حداقل ممکن کاهش یابدو بذر به عنوان واحد بنیادی تکوین حیات در گیاه از دیرباز مورد توجه قرار گرفته و شناخت ماهیت بذر نقطه آغاز کشاورزی بوده است، بی شک نیل به کشاورزی موفق، نیازمند در اختیار داشتن بذرهایی است که ضمن دارا بودن استانداردهای لازم فیزیکی و مورفولوژیکی و اندوخته غذایی لازم برای تضمین استقرار گیاهچه باشند.
اما بذر چیست؟
بذر به زبان انگلیسی seed از نظر بیولوژیکی، تخمک رسیده و بارور است که قابلیت رشد و تبدیل به یک گیاه کامل را دارد. بذرها یک پیشرفت مهم در تولید مثل و موفقیت گیاهان بادانگان و گیاهان گلدار می باشد که شامل بذر سبزیجات و بذر صیفی جات سایر گروه های تشکیل دهنده می باشد.
اصطلاح بذر یک معنی کلی دارد که قبل از موارد فوق  به هر چیزی که می تواند کاشته شود و قابلیت رشد داشته باشد گفته می شود.
موارد استفاده از بذرها:
علاوه بر استفاده مستقیم آنها در تغذیه انسانها و حیوانات، بذرها نقش های دیگری نیز در جیره غذایی بشر ایفا می کنند. بسیاری از بذرها به صورت کامل یا آرد شده، در قالب ادویه مصرف می شوند. آشامیدنی های رایج همانند قهوه و کاکائو از بذرها گرفته می شوند، آب جو و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر آن از از تخمیر دانه های غلات ساخته می شوند. روغن های خوراکی از بذرهای ذرت، سویا، بادام زمینی و … به دست می آیند. همچنین بذرها در ساخت برخی داروها  و ترکیبات مورد مصرف پزشکی نیز استفادع می شوند.
بذرها علاوه بر منبع مهم غذایی، بصورت مصارف تجاری نیز استفاده می شوند. آز آنها در ساخت صابون، مواد جلادهنده، جواهرات، دکمه ها و بسیار از فراورده های دیگر استفاده قرار می گیرد.
اندازه بذرها:
اندازه بذرها همانند فرآورده نهایی آنها بسیار متنوع هستند. کوچکترین بذرها به گونه های ارکیده ها، ساکولنت ها و بعضا» بعضی از گونه های دیگر گیاهان همانند دروزرا گوشت خوار تغلق دارند . همچنین بذرهای توتون ها و برخی علف ها نیز بسیار ریز هستند. همچنین بزرگترین بذرها متعلق به بلوط ها، گردوها، سیکاس و نارگیل می باشد و در اتمام کلام بنده آنها دارای رنگ ها و اشکال مختلف هستند

انتقال بذرها از طریقی انجام می شود
بذرها از چند راه انتقال و تکثیر می شوند
باد: احتمالا مهمترین عامل موثر در انتشار بذر می باشد. بذرهایی همانند افرا، زبان گنجشک ها، بعضی ارکیده ها از طریق باد به مناطق مختلف پخش می شوند گاهی آنها در آب (رودخانه ها) به اطراف پخش می شوند.
جریان آب: همانطور که در بالا ذکر کردیم، از طریق بادها یا بصورت مستقیم از درخت یا جانوارن به جریان آب سپرده می شوند و انها را به مکان مختلف انتقال می دهد.
پرنده ها و سایر جانوران: آنها از چسبیدن به بدن حیوانات یا پرنده ها و سایر حشرات پخش می شوند.
کاشت کشاورزی: آنها از طریق انسانها برای مقاصد تجاری یا استفاده شخصی ذخیره یا ادر مزارع، گلخانه ها و باغچه کاشته می شوند.
از کجا بذر مرغوب بخریم
برای خرید بذر باید چند نکته را مد نظر قرار دهید:
بذرها تازه باشند، بذرها به مرور قوه نامیه خود را از دست می دهند پس مهم ترین شرط برای کیفیت بذر، تازگی آن می باشد البته با با نگاهداری در دمای 4 الی 8 درجه سانتی گراد درجه می توان آنها را تازه نگاه داشت.
بذرها به بلوغ رسیده باشند: بذرها باید در زمان مناسب بذرگیری شوند، چنانچه زودتر از موعد بذرگیری شود آنها به بلوغ نرسیده و جنین داخل آن تشکیل نمی شود
از شرکتهای معتبر خرید بذر انجام دهید. شما به عنوان مصرف کننده خانگی، تولید کننده تجاری باید بذری سالم و با کیفیت تهیه کنید.آنها را می توانید از شرکتهای معتبری که در دنیا  فعالیت می کنند تهیه کنید، این شرکتها اعم از پن آمریکن، تاکی، بناری آلمان، گلداسمیت که همان سینجنتا می باشد، شرکت همزادن هلند، فلورانوا انگلستان، سایر شرکتها مطرح شرقی در تایلند که بذرهای گرمسیری تولید می کنند به دلیل تحریم های ما بین با کشور ما  قادر به فروش در کشور عزیزمان نیستند لذا آنها را می توانید از خود ایران توسط واسطه ها دریافت کنید. شرکت بذرکو در زمینه خرید بذر بصورت خرده فروشی و عمده فروشی فعالیت دارد. این سایت در شاخه های مختلف گیاهی این بذرها را موجود و به خریداران عرضه می نماید

جوانه زنی بذرها
بذرها طبق شرایط درست و استاندارد قادر به جوانه زنی هستند. حتی اگر شما قادر به تهیه بهترین بذر موجود شوید، اگر شرایط درست برای جوانه زنی را مهیا نکنید بذرها قادر به سبز شدن نخواهند بود در زیر ما موارد لازم برای جوانه زنی بذرها را عنوان می کنیم.
دما: دما از مهم ترین قسمتهای تشکیل دهنده جوانه بذر می باشد بهترین و استانداردترین دمای لازم برای جوانه زنی بذرها بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد می باشد این شرایط و اعداد با توجه به گیاه متغیر می باشد بطور مثال در گلها معمولا» با دمای 24 درجه سانتی گراد ، دمای ایده آل را خواهید داشت یا در کاکتوس ها دمای 26 درجه یک دمای مطلوب می باشد.
رطوبت: بعد از دما، رطوبت لازم یکی از شرایط مهم برای جوانه زنی بذرها می باشد، رطوبت زیاد باعث بوجود آمدن شرایط بهتر در تسریع جوانه زنی و تحریک بذر برای جوانه زنی خواهد شد.
نور: نور یه عنوان یکی از ارکان دیگر در برخی از بذرها شرایط مهمی را ایفا می کند، خصوصا در گیاهانی همچون کاکتوس ها بهتر است انها را روی بستر کاشت پخش نمود و با مهیا کردن شرایط بالا، نور ملایم و ضعیف نیز به صورت مختصر روی آنها تابیده شود.
زمان لازم: بذرها با توجه به نوع گیاه، طبق زمان خاصی جوانه زنی می کنند. بذرهای همچون چمن ها خیلی سریع، بذرهایی همچون گلهای فصلی در طی 3 الی 7 روز، بذرهای همچون کاکتوس ها بین 3 الی 60 روز و بذرهایی همچون نخل ها و خانواده آنها با طول مدت 2 ماه پس به این نکته توجه داشته باشید. همچنین برخی از بذرها نیاز سرمادهی دارند که آن نیز خود یک مبحث تخصصی دیگر هست که به آن خواهیم پرداخت.
منبع: ایلنا

 



نوشته شده توسط روزبهان در سه شنبه 9 آذر 1400

تقسیم کننده کشو Drawer Dividers
تقسیم کننده کشو Drawer Dividers

جنس بسیار با کیفیت PVC

دارای 6 خشاب در هر پکیج

مناسب براى مرتب کردن وسایل داخل کشو

با قابلیت جدا کردن خشاب ها و چیدمان دلخواه


قابل شستشو با آب و مواد شوینده



 



اکثر خانم ها همیشه از نامرتب بودن کشوهای داخل منزل به مشکل بر می خورند و مرتب کردن همه روزه ی تمام کشوها کار طاقت فرساییه. امروز یک پیشنهاد خیلی خوب براتون داریم و تقسیم کننده کشو Drawer Dividers رو به شما عزیزان معرفی می کنیم که به شما این امکان را میده تا در عرض چند دقیقه تمام وسایلتون رو به راحتی داخل کشوی میز خود طبقه بندی کنید، به گونه ای که تمام وسایل به راحتی در دسترس شما باشه و برای همیشه کشوی مرتبی داشته باشید. این محصول نصب بسیار راحت و آسونی داره و می تونید داخل تمامی کشوهای آشپزخانه، اتاق کار، اتاق بچه ها، اتاق خواب و… قرار بدید. در هر پکیج 6 خشاب جداگانه وجود داره که امتیاز اصلی اون ها، قابلیت جدا شدن خشاب ها از هم دیگه هستش که با توجه به فضای مورد نظر، میتونید سایز دلخواهتون رو ایجاد کنید و وسایلتون رو درونش قرار بدید.


 


ویژگی های تقسیم کننده کشو Drawer Dividers:
- جنس: PVC
- دارای 6 خشاب در هر پکیج
- مناسب براى مرتب کردن وسایل داخل کشو
- قابلیت جدا کردن خشاب ها
- دسترسی آسان به وسایل
- نصب سریع و آسان
- قابل شستشو با آب و مواد شوینده
- سایز هر خشاب: 41cmx10cm



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



نوشته شده توسط روزبهان در دو شنبه 20 بهمن 1399

خلال کن سیب زمینی و سبزیجات
خلال کن سیب زمینی و سبزیجات

مناسب نگینی کردن انواع صیفی جات، سبزیجات و غیره ...

دارای بدنه پلاستیکی محکم و با دسته استیل

کاملا ایمن و بدون خطر


 



خلال کردن سیب زمینی یا سبزیجات یا صیف جات کار وقت گیری است و همه به دنبال روش سریع برای این کار هستند، خلال کن سیب زمینی و سبزیجات Potato Chipper این امکان را به شما می دهد که با یک حرکت خلال های یک اندازه و زیبا داشته باشید. هنگام استفاده از دستگاه خلال کن سیب زمینی نیاز به فشار و قدرت بالا نیست، طراحی این دستگاه به گونه ای است که با یک فشار ساده بر روی اهرم دستگاه سیب زمینی را به خلال های یک اندازه تبدیل می کند. خلال کن سیب زمینی و سبزیجات Potato Chipper برای تهیه خلال سیب زمینی بهداشتی خانگی و بدون نیاز به چاقو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید با این محصول انواع صیفی جات مانند خیار،هویج و … یا پیاز و حتی گوجه فرنگی را نیز خلال و یا بصورت نگینی انجام دهید. 2 عدد تیغه استیل این محصول ضد زنگ بوده و می‌توانید به جای استفاده از رنده‌های معمولی از این خلال کن استفاده کنید تا کارتان راحت‌تر شود.اکنون دیگر آماده سازی غذاهای سالم و خوشمزه به امری ساده تبدیل شده است. خلال کن سیب زمینی و سبزیجات Potato Chipper از یک بدنه ی پلاستیکی که ضد لرزش است و یک دسته ی فلز آبکاری شده که با فشار دادن آن میتوانید به راحتی مواد را خرد کنید. این دستگاه شامل 2 تیغه است که به آسانی قابل شست و شو می باشد.


 



ویژگی های خلال کن سیب زمینی و سبزیجات :
- مناسب برای خلالی و نگینی کردن سیب زمینی، هویج و ...
- دارای دسته و تیغه های استیل ضد زنگ
- دارای بدنه پلاستیکی محکم و با کیفیت
- مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات
- پایه مناسب جهت جلوگیری از لغزش
- با طراحی  جدید و کارایی عالی
- دارای 2 تیغه قابل تعویض
- کارایی عالی بدون فشار
- کاملا ایمن و بدون خطر


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



نوشته شده توسط روزبهان در دو شنبه 20 بهمن 1399

خرید کاور آفتابی عینک طبی

کاور آفتابی عینک طبی

عینک آفتابی با شیشه طبی

کاور آفتابی عینک طبی
کاور پلاریزه قابل نصب بر روی عینک های طبی کاور عینک طبی
کاور پلاریزه قابل نصب روی عینک طبی
فروش کاور روی عینک طبی

عینک آفتابی روی عینک طبی

عینک آفتابی روی عینک طبی
کاور پلاریزه قابل نصب روی عینک های طبی جهت استفاده کسانی که مایل به استفاده از
عینک های پلاریزه هستند ولی به علت ضعیفی چشم،
استفاده از عینک های آفتابی دید آنها را دچار اشکال می کند

 

 

عینک آفتابی طبی مردانه

قیمت عینک طبی آفتابی
اطلاعات کلی کاور عینک: عینک Polarized
رنگ بدنه: مشکی
مشخصات بدنه: با گیره قابل نصب
نوع: ضد خش با رنگ ثابت

عینک آفتابی نمره دار

قیمت کاور عینک
کاور آفتابی پلاریزه قابل نصب روی عینک طبی
اگر عزیزان شما از عینک طبی استفاده میکنند و از نور مستقیم آفتاب رنج میبرند
اگر عزیزانتان مایل به استفاده از عینک آفتابی هستند اما به دلیل ضعیف بودن چشمشان از این موهبت محروم هستند
پیشنهاد ما به شما کاور آفتابی پلاریزه قابل نصب بر روی عینک طبی می باشد

عینک طبی با کاور آفتابی

عینک طبی با کاور آفتابی
قابل استفاده برای انواع عینک های طبی زنانه و مردانه در طرح های گوناگون
کاملا استاندارد و ایده آل برای شما
قابلیت نصب بسیار آسان بر روی انواع عینک های آفتابی

 

 

فروش کاور روی عینک طبی

عینک آفتابی طبی
کاور آفتابی عینک ، دارای پلارایز، قابل نصب بر روی انواع عینک طبی
کاور آفتابی جهت نصب روی عینک طبی
کاور پلاریزه قابل نصب روی عینک طبی

قیمت عینک طبی آفتابی

فروش کاور روی عینک طبی
این کاور دارای یک گیره متحرک بوده که به راحتی بر روی انواع فریم طبی نصب خواهد شد
در هر زمان که لازم باشد به راحتی میتوان آن را برداشت
فریم آفتابی قابل نصب بر روی عینک طبی

قیمت عینک های طبی آفتابی

عینک آفتابی نمره دار
کاور پلاریزه قابل نصب بر روی عینک های طبی کاور عینک طبی
کاور آفتابی عینک طبی
با رنگ مشکش و فوق العاده شیک با پایه مقاوم

 

 

قیمت کاور عینک

کاور آفتابی عینک طبی
با این کاور آفتابی میتوانید به راحتی عینک طبی خود را تبدیل به عینک آفتابی کنید
مناسب انواع عینک های طبی زنانه و مردانه
در هر زمان که لازم باشد به راحتی میتوان آن را برداشت

کاور آفتابی عینک طبی

خرید عینک طبی با کاور آفتابی
با داشتن این کاور نیازی به عینک آفتابی های بزرگ بر روی عینک طبی نخواهید داشت
و به راحتی امکان نصب آن بر روی عینک طبی خود شما وجود دارد
تنها کافیست گیره آن را کمی فشار داده تا باز شود و بر روی عینک خود نصب کنید

عینک آفتابی طبی

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 

 



نوشته شده توسط روزبهان در دو شنبه 20 بهمن 1399

خرید اینترنتی عینک کامپیوتر ، عینک ضد اشعه مانیتور

عینک مخصوص کامپیوتر - آنتی رفلکس

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1506500735.jpg

چشمان خودتان را از آسیب های جدی در
مقابل اشعه های مضرکامپیوترمحافظت نمایید

عینک با فریم ساده و طرح های متفاوت رندوم و عدسی آنتی رفلکس مخصوص کامپیوتر، تبلت و گوشی های موبایل و همچنین مطالعه

از بین بردن موثرفشار روی چشم هنگام کار با کامپیوتر

 

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1520205569.jpg

عینک آنتی رفلکس مخصوص کامپیوتر علاوه بر جلوگیری از خستگی چشمان شما، مانع تضعیف چشمانتان نیز گردیده و تصاویر به مراتب واضحتری را برایتان بنمایش می گذارد
سالهاست که مانیتورهای CRT جای خود را به مانیتورهای LCD و LED داده اند و کاربران کامپیوتر به خیال اینکه مانیتورهای LCD و LED فاقد اشعه مضر برای چشمانشان میباشد ، ساعتها پشت کامپیوتر به مانیتورهای خود خیره میشوند غافل از اینکه علاوه بر اشعه مضر ، خیره شدن و تمرکز چشم بر روی مانیتور حتی مانیتورهای LCD و LED خود باعث نوعی بیماری چشمی میگردد

دقت نمایید که شکل ظاهری فریم دارای طرح های متفاوتی است که ارسال طرح و شکل فرام به صورت کاملا رندوم می باشد و صرفا عدسی آنتی رفلکس به عنوان ویژگی اصلی آن مد نظر بوده و از آن میتوان برای کامپیوتر، تبلت و حتی تماشای تلویزیون استفاده کرد.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1505491253.jpg

عینک کامپیوتر آنتی رفلکس محصول جدید سال 2020 و ایمن برای چشمان شما و محافظ چشمانتان در برابر مانیتورهای جدید میباشد
لنز آنتی رفلکس عینک کامپیوتر باعث میگردد تا تمامی رنگهای ایجاد شده توسط مانیتور را با وضوح بالاتر مشاهده نمائید و چشمانتان برای رویت برخی از رنگها و متن و یا تصاویر ماهیچه هایشان منقبض نگردند

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1465937186.jpg

عینک آنتی رفلکس اصل کامپیوتر باعث می گردد تا تمامی نور و رنگ های ایجاد شده توسط مانیتور را ببینید و تصاویر واضحی را ببینید و چشمان شما برای دیدن تصاویر غیر واضح دچار فشار و انقباض های پی در پی ماهیچه های مربوطه و …. نشوند و بالطبع دیر تر خسته خواهند شد . فریم عینک آنتی رفلکس کامپیوتر پلاستیکی نبوده و از کائوچو با قابلیت انعطاف بسیار بالا ساخته شده و لنز آن نیز ترکیبی از چند لایه خاص و با طراحی خاص می باشد . اگر شما نیز دائما در محل کار و یا در منزل بیش از یک ساعت پشت کامپیوتر می نشینید ، لازم است از این عینک استفاده کنید!

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1456494490.jpg

عینک آنتی‌ رفلکس یا عینک معروف به عینک کامپیوتر
این عدسی‌ ها دارای پوشش هستند و قابلیت ‌های جالبی دارند. از جمله:
ضد بازتاب:ضد بازتاب نور هستند و ضمن زیبایی، دید شفاف‌ تری می ‌دهند
فشردگی:چگالی کمتری نسبت به نمونه مشابه شیشه دارند؛ در نتیجه سبک ‌تر هستند و به لحاظ فشرده ‌بودن ظریف ‌تر از انواع معمولی هستند
آب‌ گریزی: این خاصیت باعث می ‌شود آب و بخار سریع‌ تر از سطح عدسی برطرف شود
پوشش فلزی: این پوشش مخصوص، چشم را در مقابل تمام نورهای مضر خورشید محافظت می ‌کند
پوشش مقاوم‌ کننده: این پوشش جنس پلاستیک را در برابر خش مقاوم ‌تر می ‌کند
حذف‌ خطای دید: این قابلیت موجب می ‌شود که تصاویر در تمام نقاط عدسی بدون انحنا دیده شود و در نمره‌ های بالا، بزرگنمایی و کوچک ‌نمایی چشم کاهش پیدا کند

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1477661923.jpg

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 

 



نوشته شده توسط روزبهان در دو شنبه 20 بهمن 1399

مطالب پیشین

صفحه قبل 1 صفحه بعد